Specjalista ds. zamówień publicznych

WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • wykształcenie wyższe: preferowane kierunki: prawo, administracja, pokrewne
  • znajomość przepisów związanych z realizacją zakresu zadań określonych w zakresie obowiązków w szczególności: ustawy prawo zamówień publicznych i przepisów z nią związanych, kodeks cywilny
  • umiejętność stosowania przepisów prawa i ich interpretacji do realizowania zadań i sporządzania dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia
  • dla stanowiska specjalista lub starsza specjalista:
  • wymagane doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • wymagania w zakresie organizacji pracy, znajomości i interpretacji i przepisów prawa. Pracownik musi samodzielnie przygotować dokumentację do postępowania (SWZ, umowę), umieć redagować dokumenty z postepowania np. decyzje o rozpatrzeniu odwołania, protokoły z postępowania, kierować/ koordynować pracę Komisji przetargowej, podpowiadać/ przygotować ocenę możliwości prawnych podjęcia określonych działań/ czynności w postępowaniu. Zadania te, pracownik musi umieć przygotować sam z możliwością konsultacji proponowanych rozwiązań z przełożonym, a w przypadkach szczególnie trudnych/ zawiłych z radcą prawnym. Pracownik do realizacji zadań: musi umieć samodzielnie korzystać z publikacji dostępnych na stronach www;
  • inicjatywa i samodzielność w prowadzeniu zadań określonych w zakresie obowiązków
  • umiejętność posługiwania się językiem prawnym i prawniczym w pisaniu dokumentów
  • umiejętność pracy w zespole
OPIS STANOWISKA-
NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:
  • przyjmowanie wniosków w sprawie realizacji zamówień z jednostek organizacyjnych
  • sporządzanie planu zamówień publicznych w zakresie wymaganym ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie określonym w Regulaminie udzielania ZP obowiązującym w Łukasiewicz – IPO
  • przygotowywanie dokumentacji w sprawie realizacji zamówień o wartości powyżej 15.000 zł i poniżęj 130000 zł (przygotowywanie dokumentów postępowań, sporządzanie projektów umów, prowadzenie postępowań zgodnie z regulaminem udzielania ZP),
  • przygotowywanie dokumentacji w sprawie realizacji zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzanie SWZ, ogłoszeń, projektów umów oraz wykonywanie innych czynności określonych w odrębnych regulaminach, zarządzeniach),
  • prowadzenie rejestru prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia i udzielonych zamówień
  • współpraca przy opracowywaniu projektów, zarządzeń, regulaminów, instrukcji oraz innych wewnętrznych,
  • współpraca w zakresie wdrażania i utrzymywania systemów jakości funkcjonujących w Oddziale.
BENEFITY:
  • zatrudnienie w instytucji o wieloletniej tradycji naukowo-badawczej
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na część etatu 0,5 lub 0,75
  • dobrą atmosferę pracy
  • fundusz socjalny i indywidualny pakiet medyczny
  • ruchomy czas pracy
[ninja_form id=17]

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds