Główny Specjalista ds. komercjalizacji

WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • Doświadczenie związane z komercjalizacją wyników badań naukowych i prac rozwojowych będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży usług i produktów
  • Wykształcenie wyższe magisterskie
  • Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy, odpowiedzialność oraz komunikatywność
  • Prawo jazdy kat.B oraz gotowość do częstych podroży służbowych
  • Znajomość branży chemicznej mile widziana
OPIS STANOWISKA-
NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:
  • Analiza potencjału komercjalizacyjnego wyników badań (badanie rynku, konkurencji, trendów)
  • Wycena technologii i ocena gotowości technologicznej (TRL – Technology Readiness Level)
  • Aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych i nowych rynków zbytu
  • Prowadzenie negocjacji handlowych i ustalanie warunków współpracy
  • Utrzymywanie relacji z przedsiębiorcami, klastrami, parkami technologicznymi
  • Inicjowanie i kreowanie działań wzmacniających sprzedaż i wizerunek marki
  • Uczestnictwo w targach, konferencjach, misjach gospodarczych
  • Monitorowanie źródeł finansowania pod kątem programów wsparcia komercjalizacji
  • Współtworzenie wniosków projektowych pod kątem elementów komercjalizacji i wdrożenia
  • Inicjowanie i koordynacja działań związanych z ochroną własności intelektualnej (patenty, wzory)
  • Przygotowywanie analiz rynku oraz raportów dla kierownictwa instytutu i naukowców
BENEFITY:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • dobrą atmosferę pracy
  • fundusz socjalny i indywidualny pakiet medyczny
  • ruchomy czas pracy
[ninja_form id=17]

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds