W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki opisane w Polityce Prywatności będą zamieszczane na Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili możecie Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w przeglądarce internetowej. Akceptacja niezbędnych plików cookies jest wymagana do prawidłowego działania witryny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.
znajomość przepisów związanych z realizacją zakresu zadań określonych w zakresie obowiązków w szczególności: ustawy prawo zamówień publicznych i przepisów z nią związanych, kodeks cywilny
umiejętność stosowania przepisów prawa i ich interpretacji do realizowania zadań i sporządzania dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia
dla stanowiska specjalista lub starsza specjalista:
wymagane doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
wymagania w zakresie organizacji pracy, znajomości i interpretacji i przepisów prawa. Pracownik musi samodzielnie przygotować dokumentację do postępowania (SWZ, umowę), umieć redagować dokumenty z postepowania np. decyzje o rozpatrzeniu odwołania, protokoły z postępowania, kierować/ koordynować pracę Komisji przetargowej, podpowiadać/ przygotować ocenę możliwości prawnych podjęcia określonych działań/ czynności w postępowaniu. Zadania te, pracownik musi umieć przygotować sam z możliwością konsultacji proponowanych rozwiązań z przełożonym, a w przypadkach szczególnie trudnych/ zawiłych z radcą prawnym. Pracownik do realizacji zadań: musi umieć samodzielnie korzystać z publikacji dostępnych na stronach www;
inicjatywa i samodzielność w prowadzeniu zadań określonych w zakresie obowiązków
umiejętność posługiwania się językiem prawnym i prawniczym w pisaniu dokumentów
umiejętność pracy w zespole
OPIS STANOWISKA-
NAZWA INSTYTUTU
Łukasiewicz – Instytut Przemysłu Organicznego
CODZIENNE ZADANIA:
przyjmowanie wniosków w sprawie realizacji zamówień z jednostek organizacyjnych
sporządzanie planu zamówień publicznych w zakresie wymaganym ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie określonym w Regulaminie udzielania ZP obowiązującym w Łukasiewicz – IPO
przygotowywanie dokumentacji w sprawie realizacji zamówień o wartości powyżej 15.000 zł i poniżęj 130000 zł (przygotowywanie dokumentów postępowań, sporządzanie projektów umów, prowadzenie postępowań zgodnie z regulaminem udzielania ZP),
przygotowywanie dokumentacji w sprawie realizacji zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzanie SWZ, ogłoszeń, projektów umów oraz wykonywanie innych czynności określonych w odrębnych regulaminach, zarządzeniach),
prowadzenie rejestru prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia i udzielonych zamówień
współpraca przy opracowywaniu projektów, zarządzeń, regulaminów, instrukcji oraz innych wewnętrznych,
współpraca w zakresie wdrażania i utrzymywania systemów jakości funkcjonujących w Oddziale.
BENEFITY:
zatrudnienie w instytucji o wieloletniej tradycji naukowo-badawczej
zatrudnienie w ramach umowy o pracę na część etatu 0,5 lub 0,75