W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki opisane w Polityce Prywatności będą zamieszczane na Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili możecie Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w przeglądarce internetowej. Akceptacja niezbędnych plików cookies jest wymagana do prawidłowego działania witryny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.
znajomość przepisów związanych z realizacją zakresu zadań określonych w zakresie obowiązków w szczególności: ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów z nią związanych, kodeks cywilny
umiejętność stosowania przepisów prawa i ich interpretacji do realizowanych zadań i sporządzania dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia
dla stanowiska specjalista lub starszy specjalista:
wymagane doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
wymagania w zakresie organizacji pracy, znajomości i interpretacji przepisów prawa. Pracownik musi samodzielnie przygotowywać dokumentację do postępowania (SWZ, umowa) umieć redagować dokumenty z postępowania np. decyzje o rozpatrzeniu odwołania protokoły z postępowania, kierować/ koordynować/ pracę Komisji przetargowej, podpowiadać/przygotowywać ocenę możliwości prawnych podjęcia określonych działań / czynności w postępowaniu. Zadania te, pracownik musi umieć przygotować sam z możliwością konsultacji proponowanych rozwiązań z przełożonym, a w przypadku szczególnie trudnych/zawiłych z radcą prawnym. Pracownik do realizacji zadań: musi umieć samodzielnie korzystać z publikacji dostępnych na stronach www
inicjatywa i samodzielność w prowadzeniu zadań określonych w zakresie obowiązków
umiejętność posługiwania się językiem prawnym i prawniczym w pisaniu dokumentów
umiejętność pracy w zespole
OPIS STANOWISKA-
NAZWA INSTYTUTU
Łukasiewicz – Instytut Przemysłu Organicznego
CODZIENNE ZADANIA:
przyjmowanie wniosków w sprawie realizacji zamówień z jednostek organizacyjnych
sporządzanie planu zamówień publicznych w zakresie wymaganym ustawą Prawo zamówień Publicznych oraz w zakresie określonym w Regulaminie udzielania ZP obowiązującym w Łukasiewicz – IPO
przygotowywanie dokumentacji w sprawie realizacji zamówień o wartości powyżej 15.000 zł i poniżej 130 000 zł (przygotowywanie dokumentów postępowań, sporządzanie projektów umów, prowadzenie postępowań zgodnie z regulaminem udzielania ZP)
przygotowywanie dokumentacji w sprawie realizacji zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzanie SWZ, ogłoszeń, projektów umów oraz wykonywanie innych czynności określonych w odrębnych regulaminach, zarządzeniach)
prowadzenie rejestru prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia i udzielonych zamówień
współpraca przy opracowywaniu projektów zarządzeń, regulaminów, instrukcji oraz innych wewnętrznych
współpraca w zakresie wdrażania i utrzymywania systemów jakości funkcjonujących w Oddziale
BENEFITY:
zatrudnienie w instytucji o wieloletniej tradycji naukowo-badawczej